Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję?Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad.Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia.Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy.Zrebalansowane karty i efekty. Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa.Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna.Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut.Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa.System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
PRZEZNACZ.:
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy w wieku od lat 10.
UWAGI:
Czas gry: 30 min. Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetonów Konfliktu, [>>] 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron). Na pudełku błędna liczba żetonów konflikt.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Białe i czarne kulki - dwa wrogie obozy staja naprzeciw siebie w pojedynku. Twój cel: wypchnąć sześć kulek przeciwnika poza krawędź planszy. Atakuj i wzmacniaj swoją obronę. Obserwuj, planuj... i zyskuj przewagę z każdym kolejnym ruchem.
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze Azul wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są puntky. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza - gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić! czym to polega?
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!
PRZEZNACZ.:
Dla 2-6 graczy w wieku 6+, czas gry 15 min.
UWAGI:
Na opakowaniu: Mądra gra, 8 nowych wyzwań.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczyDixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny.Na czym to polega?Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.Dlaczego pokochasz tę grę?Dixit to niezwykle uniwersalna zabawa, która pozwala nam rozwijać swoją kreatywność i lepiej poznawać naszych najbliższych. Próbując zgadnąć, co mieli na myśli inni gracze, uczymy się wczuwać się w ich tok myślenia.Rozgrywka jest bardzo prosta i nie wymaga przyswajania wielu zasad, dzięki czemu gra doskonale nadaje się dla osób początkujących. Pojedyncze pudełko z grą Dixit (zarówno wersje podstawowe, jak i dodatki) to 84 oryginalne karty, z których każda stanowi miniaturowe dzieło sztuki. Stworzone przez najpopularniejszych ilustratorów odzwierciedlają różne style graficzne i doskonale pobudzają wyobraźnię.Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.Edycja z 2021 roku zawiera 8 pokręteł do głosowania, co umożliwia grę od 3 do 8 osób, a także zupełnie nową planszę, którą można wyjąć z pudełka.
PRZEZNACZ.:
Dla 3-8 graczy w wieku 8+, czas gry 30 min.
UWAGI:
Na opakowaniu logo wydawcy: Libellud. W pudełku: plansza, 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja: 4 strony.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 002825 od dnia:2024-05-07 Wypożyczona, do dnia: 2024-05-21
FITS TRAVEL to podróżna wersja bestsellerowej gry FITS.Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć. Zapełnij swoją planszę klockami o różnych kształtach. Weź wskazany klocek, dowolnie go obróć i przesuń na dół swojej rampy. W zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne.
Wolisz sushi czy hamburgery? Zostań właścicielem food trucków! Podejmuj decyzje, co opłaca się sprzedawać: hamburgery, pizzę, sushi czy koktajl z jarmużem. Zdobądź więcej zamówień niż konkurencja! Gra posiada proste zasady gry!
Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest łatwa, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanałami, spróbuj stworzyć ścieżkę przez miejski labirynt tak, aby każdy z Twoich kocich przyjaciół znalazł dla siebie przytulny kąt.
Łap za słówka to karciana wersja wesołej gry słownej.Sprawdź, czy uda ci się napisać słowa, na które nie wpadli przeciwnicy!Gra imprezowa Łap za słówka mieści się w kieszeni.No dobrze, Łap za słówka w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii Gry do plecaka.Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa Łap z słówka zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych.W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
Zawartość: 30 kart kategorii, 42 karty liter (w dwóch kolorach rewersów), 38 kart punktów (24x1 punkt, 10x5 punktów, 4x10 punktów), instrukcja: [4] s. : il. kolor.
12 cm.
PRZEZNACZ.:
Liczba graczy 3-8 w wieku od 8 lat.
UWAGI:
Imprezowa gra słowna! Znajdź słowa pasujące do podanej kategorii oraz zawierające 2 określone litery. Na przykład zwierzęta z literami "Z" i "E".
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni